Huid


Ik streel mijn huid van de ene

met de andere hand

de huid die heeft gevoeld

aangeraakt

vastgepakt

losgelaten.


Mijn handen die exact weten

waar in een lichaam

de pijnplekken zitten

en wat die nodig hebben

behalve als het om mijn eigen lichaam gaat.


Ik streel mijn huid van de ene

met de andere hand

ik moet mezelf gaan voelen

aanraken

vastpakken

en al het andere

loslaten.


© Jessica Leffers 2021
Niets van deze blog mag worden verveelvoudigd, opgeslagen in een geautomatiseerd gegevensbestand en/of openbaar gemaakt in enige vorm of op enige wijze, hetzij elektronisch, mechanisch, door fotokopieën, opnamen of op enige andere manier zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van de schrijver.

Reacties

Populaire posts van deze blog

De dood van een jager

Als de herfst

Big Brother